Grafika na webe viac škodí ako pomáha

Grafika na webe viac škodí ako pomáha

Grafika na webe je prvá a často posledná vec, ktorú majitelia firiem pri tvorbe webstránok riešia. Zákazníka však nechodia na web kvôli grafike, ale kvôli obsahu. Majitelia webov riešia grafiku, ale neriešia obsah, pričom práve obsah predáva. Ak uprednostňujete grafiku pred obsahom a psychológiou predaja, návštevníci budúodchádzať z vášho webu a tým prichádzate o desiatky zákazníkov.

Psychológia predaja

Psychológia predaja: prečo zákazníci nakupujú?

Predaj vzniká, keď má zákazník problém a vy ste človek, ktorý ho vie vyriešiť (alebo túžbu, ktorú viete splniť). Ak zákazník nemá problém, nemá dôvod za vami chodiť, nemá prečo si niečo kupovať. Aby ste predal, musíte byť pre ľudí užitočný. Obchodník a podnikateľ má pomáhať zákazníkom riešiť ich problémy a potreby. Každý legálny a korektný obchod sa uskutoční takým spôsobom, že niekto má niečo, čo druhému chýba a on je ochotný za túto vec zaplatiť